M.I. a sunat ieri la numărul 9660 pentru a reclama firma chinezească de la care a comandat de mâncare că a găsit, în orez, biluţe de gel Silica, folosite de obicei în marochinărie pentru a combate umezeala. Tânărul spune că, după ce a sunat de câteva ori, a intrat robotul, care i-a explicat că are la dispoziţie doar cinci minute pentru a-şi lăsa datele şi a face sesizarea. „După ce a terminat de vorbit robotul, n-am apucat să spun despre ce e vorba, deoarece am fost anunţat că robotul nu mai are spaţiu pentru înregistrarea mesajelor”, povesteşte tânărul.
Spune că a revenit cu telefon la acelaşi număr şi i-a răspuns un bărbat, care i-a explicat că vorbea la telefon şi de aceea nu a putut prelua apelul anterior. După ce tânărul i-a spus despre ce este vorba, bărbatul i-a recomandat să trimită un fax la Oficiul din Bucureşti, „în atenţia directorului executiv Constantin Cerbulescu, să se rezolve urgent”, în care să dea toate detaliile.
Am sunat şi noi la acelaşi număr, cu aceeaşi sesizare. A răspuns bărbatul, care ne-a recomandat din prima să trimitem un fax cu „numele dumneavoastră, adresa de acăsucă, că vi s-a făcut rău, să meargă cineva urgent să vadă despre ce este vorba, că poate sunt altfel de biluţe”. S-a recomandat: Benone Spermezan. (E.H.)
M.I. a sunat ieri la numărul 9660 pentru a reclama firma chinezească de la care a comandat de mâncare că a găsit, în orez, biluţe de gel Silica, folosite de obicei în marochinărie pentru a combate umezeala. Tânărul spune că, după ce a sunat de câteva ori, a intrat robotul, care i-a explicat că are la dispoziţie doar cinci minute pentru a-şi lăsa datele şi a face sesizarea. „După ce a terminat de vorbit robotul, n-am apucat să spun despre ce e vorba, deoarece am fost anunţat că robotul nu mai are spaţiu pentru înregistrarea mesajelor”, povesteşte tânărul.
Spune că a revenit cu telefon la acelaşi număr