„Adevărul“ a testat unul dintre cele mai atrăgătoare crossovere. Având de partea sa atuuri precum designul şi ingeniozitatea, ix35 este un rival de temut în segmentul SUV. Crossoverul Hyundai este la începutul incursiunii sale pe piaţa auto, dar are o misiune grea, aceea de a înlocui un model care s-a vândut foarte bine.
Hyundai ix35 a fost lansat în 2010 cu scopul de a aduce un aer european într-o gamă de SUV-uri care „se vindeau" având de partea lor un singur atu - preţul. Acum, are misiunea grea de a depăşi în vânzări pe predecesorul său, Tucson. Vechiul Tucson era denumit popular Loganul SUV-urilor. Acum, această denumire a fost luată de Dacia Duster, fapt ce a aruncat crossoverul Hyundai într-o criză de identitate, lucru bun, spun eu, pentru că noul ix35 este cu totul diferit. Practic, este un lup care şi-a schimbat şi părul, şi năravul.
Lucru normal, dacă ţinem cont că a fost proiectat în Germania. Astăzi, designul noului ix35 îl face pe Tucson să pară răţuşca cea urâtă din poveste. Predecesorul Tucson a dominat până în 2009 topurile de vânzări în segmentul său. Acelaşi lucru este probabil aşteptat şi de la ix35, dar pe o piaţă pe care Duster are avantajul terenului propriu acest lucru pare imposibil. Crossoverul Hyundai s-a mulţumit în 2010 cu poziţia a patra în clasamentul vânzărilor de SUV-uri cu o cotă de piaţă de 4%.
Calitatea plasticelor din interior ne-a surprins într-un mod plăcut
Pe traseu am constatat că nu avem ce reproşa din punct de vedere dinamic maşinii de test. Motorul de 2 litri şi 184 CP oferă suficientă putere pentru a te simţi bine la drumuri lungi. Cutia de viteze automată are rapoarte care permit şi o abordare mai sportivă a conducerii. Cu această maşină se pot aborda curbe cu viteze mai mari în siguranţă. Desigur că nu poţi face acest lucru cu aceeaşi siguranţă cu care o faci cu un hothatch, dar totuşi i