Gazeta Sporturilor a trimis un set de întrebări departamentului de PR şi comunicare al InBev, producătorul berii Bergenbier, referitoare la încetarea parteneriatului cu echipa naţională a României, parteneriat care a durat 10 ani. A reieşit interviul de mai jos:
- Din ce motive nu a mai fost prelungit parteneriatul dintre Bergenbier şi echipa naţională de fotbal a României? Are legătură cu criza financiară?
- Platforma de comunicare Bergenbier axată pe fotbal merge dincolo de parteneriatul cu Federaţia Română de Fotbal. InBev doreşte să ducă asocierea dintre Bergenbier şi fotbal la un nou nivel prin care fotbalul să fie adus cît mai aproape de suporteri. Bergenbier va continua să fie susţinătorul "sportului rege", nu printr-un partneriat cu Federaţia Română de Fotbal, ci aducînd suporterilor un prieten care să le fie alături la bine şi la greu, Cristian Chivu: în decembrie 2008, Bergenbier şi Cristi Chivu au semnat un parteneriat prin care căpitanul echipei naţionale de Fotbal a României devine imaginea "berii fotbalului românesc".
"Tratative corecte"
- Tratativele cu Federaţia Română de Fotbal au fost corecte?
- Tratativele s-au purtat conform calendarului de negocieri şi s-au desfăşurat în cele mai bune condiţii pentru părţile implicate.
- Aţi considerat prea mare suma de şase milioane de euro pentru înăa patru ani de asociere cu echipa naţională, atît cît au anunţat cei de la Ursus că vor plăti pentru parteneriatul parafat cu FRF?
- Suma de 6 milioane de euro nu a fost confirmată de reprezentanţii noului sponsor. Fiecare parte a luat în calcul numeroase elemente care duc la aprecierea finală a valorii parteneriatului din punct de vedere al beneficiilor pe care acesta îl poate aduce brandului propriu.
"Asocierea cu naţionala a fost benefică"
- Cît aţi fi fost dispuşi să oferiţi pentru următor