În fiecare an, publicaţia „24/7 Wall St.“ identifică 10 mărci importante în SUA care vor dispărea în următorii ani. Lista de anul acesta reflectă natura competitivă brutală a anumitor industrii şi importanţa eficienţei, a inovaţiei şi a finanţării pentru a rămâne în joc.
Lista mai reflectă şi cum tendinţele industriei pot accelera căderea unor firme. În topul de anul acesta, „24/7 Wall St.“ include şi două reviste din SUA, „Martha Stewart Living“ şi „Road & Track“, care demonstrează declinul cu care se confruntă presa scrisă, şi cum reuşesc unii să se descurce mai bine ca alţii într-un domeniu aflat într-o continuă scădere. „Revistele trag după ele costurile grele de imprimare, de hârtie şi de distribuţie, o problemă cu care nu se confruntă competiţia online“, notează „24/7 Wall St.“
Electronicele sunt o altă categorie care are companii ce nu vor mai exista până în 2014. În fruntea acestui declin al electronicelor se află „Nook“, e-reader-ul de la „Barnes & Noble“, care este în competiţie cu firme mult mai mari, cum ar fi Apple şi Amazon.com. Din magazine va dispărea şi camera digitală Olympus. Vânzările la aparatele de fotografiat, în special a modelelor „point-and-shoot“ (cele care nu au nevoie de setări prealabile, pur şi simplu fixezi cadrul şi faci fotografia), au fost depăşite cu mult de smartphone-uri, care au prevăzute camere de o calitate mult mai bună.
O altă industrie care va suferi pierderi anul viitor este cea a automobilelor. Vânzările de maşini sunt în creştere în SUA, dar mărcile cu acţiuni publice sub jumătate de procent, nu pot concura cu cele care ori produc modele de lux (ca Mercedes-Benz), ori sunt giganţi ai industriei (ca General Motors). Suzuki s-a retras de pe piaţa americană anul trecut. Curând vor urma Mitsubishi şi Volvo.
Principalele criterii care anunţă declinul şi dispariţia anumitor mărci su