Divizia de soluţii şi servicii IT a Siemens are 35.000 de angajaţi, din care 9.700 în Germania, ţară în care vor avea loc majoritatea concedierilor, susţin reprezentanţii sindicatelor, informeaza Agerpres.
Vânzările SIS sunt în scădere de câţiva ani, iar analiştii susţin că personalul tehnic este mai bine plătit decât la rivalii companiei, IBM, Hewlett Packard şi Accenture.
Pe ansamblu, Siemens a cheltuit deja 500 milioane de euro pentru a restructura unele divizii şi a eliminat 23.000 de locuri de muncă, la sfârşitul lui 2009 având 405.000 angajaţi în întreaga lume.
Siemens este una dintre cele mai importante companii la nivel mondial, cu activităţi în domeniul energiei, telecomunicaţiilor, sănătăţii, transporturilor şi electronicii.
În ultimii ani, Siemens a livrat primele trenuri automotoare moderne din România de tip Desiro ('Săgeata Albastră'), primele tramvaie moderne din ţară tip ULF la Oradea, fiind totodată şi primul furnizor de locomotive noi din România, livrate către operatorul Cargo Trans Vagon SA. Divizia de soluţii şi servicii IT a Siemens are 35.000 de angajaţi, din care 9.700 în Germania, ţară în care vor avea loc majoritatea concedierilor, susţin reprezentanţii sindicatelor, informeaza Agerpres.
Vânzările SIS sunt în scădere de câţiva ani, iar analiştii susţin că personalul tehnic este mai bine plătit decât la rivalii companiei, IBM, Hewlett Packard şi Accenture.
Pe ansamblu, Siemens a cheltuit deja 500 milioane de euro pentru a restructura unele divizii şi a eliminat 23.000 de locuri de muncă, la sfârşitul lui 2009 având 405.000 angajaţi în întreaga lume.
Siemens este una dintre cele mai importante companii la nivel mondial, cu activităţi în domeniul energiei, telecomunicaţiilor, sănătăţii, transporturilor şi electronicii.
În ultimii ani, Siemens a livrat primele trenuri automotoare moderne di