Optima Solutions & Services SRL a fost înfiinţată în Octombrie 2010, pe piaţa de contact/call center din România, o piaţă în continuă creştere şi dezvoltare, care a ajuns în 2010 la o cifră de afaceri cumulată de peste 120 milioane Euro a celor aproximativ 20 de jucători activi, care angajează în prezent un număr de aproximativ 13-15.000 de persoane.
În prezent, Optima deţine 25 de angajaţi şi are un portofoliu de 5 proiecte diferite pentru clienţi importanţi ce activează pe diferite pieţe: financiar-bancar, telecomunicaţii, distribuţie echipamente electronice şi online. Activităţile desfăşurate în prezent pentru proiectele curente sunt: generare de lead-uri, vânzare completă prin telefon, suport clienţi şi studii de piaţă.
Misiunea Optima este de a-şi sprijini partenerii de afaceri în creşterea şi eficientizarea bussiness-ului şi în maximizarea satisfacţiei clienţilor, printr-o abordare vizând excelenţa în vânzări şi în suportul oferit acestora.
Optima poate oferi următoarele servicii complete de contact/call center (BPO - business process outsourcing): telemarketing şi telesales, customer support - pe telefon sau e-mail, back-office - procesare faxuri/scrisori/date şi soluţii de consultanţă pentru contact centers.
Pentru viitor, Optima îşi propune o creştere şi o diversificare a portofoliului de clienţi şi de proiecte în mod controlat, triplarea numărului de angajaţi până la sfârşitul anului şi implicit volumul business-ului, şi investiţii în training şi recrutare.
Optima Solutions & Services SRL a fost înfiinţată în Octombrie 2010, pe piaţa de contact/call center din România, o piaţă în continuă creştere şi dezvoltare, care a ajuns în 2010 la o cifră de afaceri cumulată de peste 120 milioane Euro a celor aproximativ 20 de jucători activi, care angajează în prezent un număr de aproximativ 1