Cand Phoenix-ul nu este prezent pentru a chema ploaia cu Paparuda lor, de invocatii se ocupa altcineva. In cea mai furtunoasa zi din istoria B'ESTFEST-ului, Patrice a reusit sa aduca ploaia cu piese ca Soulstorm si Clouds, pentru ca White Lies sa ne ofere putin optimism britanic, cu Death si To Lose My Life. Cap de afis pentru Ziua Zero de festival, formatia The Killers a mutat Las Vegas-ul la Romexpo: lumini, artificii si palmierii lui... Dan Matei Agathon.
Dupa concertul sustinut anul trecut, la Arenele Romane, Patrice a revenit in Romania pentru a ne oferi amestecul sau de ritmuri reggae si dub jamaicane, cu sonoritati de chitara acustica, funk si pseudo-jazz. De data aceasta, a adus cu el si ploaia, care nu a intarziat sa apara in timp ce pe scena se faceau "invocarile" Soulstorm si Clouds. "You know why today's a good day? Today's a good day because we are alive!" a fost mesajul lui Patrice pentru un public care avea sa simta pe propria piele ce inseamna sa fii viu, dar ud ca o muratura.
Britanicii de la White Lies, obisnuiti cu o astfel de vreme, au inceput cu A Place To Hide, in timp ce multi dintre spectatori inca mai stateau ascunsi sub corturi. Cu ajutorul unor piese ca To Lose My Life, Farewell To The Fairground, From The Stars si Death, cei trei baieti au creat impresia ca fac meseria asta de o viata, cu toate ca in 2009 si-au lansat abia primul album.
Cea mai asteptata formatie a serii a fost insa The Killers. Dovada a fost reprezentata de numarul imens de spectatori care au rezistat in fata picaturilor de ploaie cand a venit randul americanilor: cu pungi pe cap, folosind camasi pe post de umbrela, sau pur si simplu la bustul gol.
Cu un K gigant pus in fata scenei, trupa a oferit un show cum se intalneste numai in Las Vegas, de unde provin, de altfel, cei patru membri. Tot pe scena au fost instalati cativa p