Brandul turistic al României va fi promovat în continuare prin intermediul logo-ului lansat în 2010 de către Ministerul Turismului pentru a promova turismul în România, se arată într-un răspuns primit la o solicitare Calea Europeană.
Astfel, controversata frunză pentru care Elena Udrea a plătit sute de mii de euro va fi folosită în continuare pentru promovarea brandului turistic, arată oficialii din turism.
„Vor fi folosite în continuare atât elementele de identitate vizuală ale brandului de turism (logotip-ul, izotip-ul, culorile), cât şi sloganul. Considerăm că, în prezent, România are documente strategice programatice, respectiv strategii şi planuri de acţiune pentru dezvoltarea durabilă a turismului românesc“, se arată în răspunsul primit de Calea Europeană.
Brandul turistic al României a costat 900.000 de euro, iar lansarea lui a fost însoţită de un imens scandal le¬gat de originalitatea identităţii vi¬zua¬le a logoului folosit.
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a cheltuit în 2010, pentru crearea brandului tu¬ristic şi pentru diverse evenimente de promovare, 9,87 milioane de lei.
Udrea, mândră de frunză
„Frunza este, până la urmă, bună! De când a ajuns la Putere, USL nu a făcut absolut nimic care să îmbunătăţească vieţile românilor. Îşi ascund neputinţa în spatele unor acţiuni politice ilegale şi nelegitime.Dincolo de asta însă, există şi confirmări ale faptului că multe dintre acţiunile pentru care am fost "tocată" sistematic când eram ministru al Dezvoltării şi Turismului sunt acum meritorii“, a scris Elena Udrea pe Facebook, mândră de brandul touristic pe care l-a creat.