E mai bine sa pierzi bani decat sa pierzi increderea celorlalti. Este o linie definitorie a politicii de piata practicate de societatea romano-germana SC IMPARAT SRL, producatoare de materiale pentru finisaje in constuctii. Cu o vechime de peste 8 ani in industria producatoare de varuri, tencuieli si vopsele pentru interior si exterior, marca IMPARAT a reusit sa se impuna printre marcile similare, venind in intampinarea clientilor cu produse ecologice, de calitate superioara, usor aplicabile si durabile in timp.
Desi clientii IMPARAT sunt firme de constructii, produsele ce poarta marca IMPARAT se indreapta spre cerintele pietii in care acesti clienti sunt activi, avand, la randul lor, clienti persoane fizice. Cu alte cuvinte, fie ca iti varuiesti singur, fie ca angajezi o firma sa iti faca lucrarea, in final, confortul si siguranta beneficiarului conteaza.
Sunt trei lucruri care ridica produsele IMPARAT la standardele cele mai inalte.
1. FLEXIBILITATE. Conform aprecierii clientilor, unul dintre punctele forte este flexibilitatea. "Doream o nuanta mai deosebita pentru un client si am stat langa inginer. Acesta a pus colorantul picatura cu picatura, pana am gasit nuanta care sa-i placa", spune directorul SC ASASTAL SRL.
2. EXTINDERE. Prin mentinerea unui segment de piata important, SC IMPARAT SRL lucreaza in prezent atat pentru export (Lituania ), cat si pentru piata interna, multe dintre cladirile cunoscute fiind finisate cu produsele IMPARAT. Printre acestea se numara Centrul Cultural German, Universitatea Apollonia, Universitatea de Arte "G. Enescu" (Corp D), sali de laboratoare, grupuri sanitare ale Universitatii "Al. I. Cuza" si Institutului Politehnic "Gh. Asachi", Liceul Tehnoton, Centrul de Plasament din Galata, blocurile ANL si 1004 CUG, 10 Poitiers, Piata Alexandru cel Bun, Piata CUG, aripa de est a Liceului "Gr. T. Popa", Region