Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) şi Televiziunea Română vor derula în parteneriat campania de informare a populaţiei privind tranziţia de la televiziunea analogică terestră la televiziunea digitală terestră, a anunţat, joi, Laura Georgescu, preşedintele CNA.
Anunţul a fost făcut de Laura Georgescu, joi, la International Digital Forum, organizat la Bucureşti de Asociaţia pentru Comunicaţii Digitale (ACD).
"A venit ziua în care CNA anunţă oficial că astăzi demarează campania de informare şi mediatizare a strategiei de trecere de la televiziunea analogică terestră la televiziunea digitală terestră. Am apăsat butonul On Air", a spus Laura Georgescu.
Ea a spus că acest anunţ vine ca urmare a unei serii de întâlniri, "fructificate în trei documente", respectiv un parteneriat oficial semnat joi dimineaţă între Consiliul Naţional al Audiovizualului, Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) şi Asociaţia pentru Comunicaţii Digitale.
"Un al doilea parteneriat este cu televiziunea publică, care ne va fi principalul partener în difuzarea spoturilor de televiziune (de promovare a tranziţiei la TV digitală terestră, n.r.)", a spus Laura Georgescu.
Preşedintele CNA a spus că vineri urmează să semneze şi un parteneriat cu radioul public.
Georgescu a mai spus că CNA va aduce în cadrul acestui proces în primul rând expertiza celorlalte state membre, Polonia şi Macedonia, care au definitivat tranziţia la televiziunea digitală terestră, dar şi Ungaria, care, în două săptămâni, va încheia total ultima etapă de digitalizare. "Nu suntem ultima ţară (privind tranziţia la televiziunea digitală terestră, n.r.). Bulgaria, Grecia, Moldova, Ucraina nu au făcut lucrul acesta", a spus Laura Georgescu.
Totodată, prezent la International Digital Forum, Claudiu Săftoiu, preşedintele-director general al So