•Reclamantul, Dorel Sofrone, este nemultumit atat de calitatea mobilei, cat si de atitudinea vanzatorilor
La sfarsitul saptamanii trecute, un pascanean nemultumit de calitatea mobilei achizitionate a reclamat acest aspect la Oficiul pentru Protectia Consumatorului din Pascani. Reclamantul, Dorel Sofrone, este nemultumit atat de calitatea mobilei, cat si de atitudinea vanzatorilor de la societatea comerciala Proti Grup SRL, firma care si-a deschis recent un punct de lucru in Pascani. "La inceputul lunii iulie, m-am deplasat la magazinul firmei SC Proti Grup SRL, unde am facut comanda de o mobila de sufragerie. Pentru aceasta, am achitat un avans de 3 milioane lei. Peste cateva zile m-am dus din nou la sediul firmei, pentru a intreba cand va fi onorata comanda. Mi s-a spus ca in cateva zile. Cand am plecat, am mai achitat 10 milioane lei in contul mobilei comandate. In seara de 13 iulie, am fost sunat de catre gestionarul magazinului. Acesta mi-a spus sa merg sa imi iau mobila. Ajuns acolo, acesta mi-a spus ca nu imi asigura transportul la domiciliu. Am insistat la sofer, care, pana la urma, a acceptat sa imi transporte mobila acasa. Ajunsi in fata blocului, distribuitorul mi-a solicitat 500 de mii de lei pentru a-mi duce mobila in casa. Am refuzat acest lucru, iar distribuitorul a descarcat mobila in fata blocului, lasand-o in ploaie. Dupa ce m-am rugat de muncitorii care il insoteau, acestia au acceptat, in cele din urma, sa ma ajute sa duc mobila in casa scarii, apoi plecand", a declarat in plangerea depusa Sofrone. Pascaneanul a reclamat firma care i-a livrat marfa la OPC si din alte motive. "Mobila cumparata de mine nu era ambalata atunci cand mi-a fost adusa acasa. Mai mult, dupa ce am urcat-o in casa cu ajutorul unor vecini, am sesizat mai multe defectiuni la mobila, de genul imbinarilor incorecte, zgarieturi, nefinisari si colturi rupte. Defe