Chioșcurile și panourile publicitare au adus în visteria Metrorexului, compania care operează rețeaua subterană de transport, circa 14,2 milioane de lei în primele zece luni ale anului, potrivit datelor remise de companie. Sursa: EVZ
"Publicitatea în spaţiile metroului se realizează prin intermediul unor contracte de asociere pe care Metrorex le are încheiate cu firme specializate. În cadrul acestor contracte, Metrorex încasează procent din veniturile realizate", au declarat, pentru capital.ro, reprezentanții companiei de metrou.
În prezent, sunt în vigoare contracte de asociere pentru publicitate semnate cu firmele Betacons Outdoor Company (semnat în 2003), Sindomet Servcom (încheiat în 2007), Lemon Design (semnat în 2004) și Spectacular OOH & Printing (contract încheiat în 2011).
Doar din publicitate, Metrorex încasează anual peste 3 milioane de lei. În 2010, panourile publicitare au crescut veniturile companiei de metrou 3,08 milioane de lei. în primele zece luni ale lui 2011, banii încasați de Metrorex exploatând pereții stațiilor și pe cei ai trenurilor au ajuns la 2,66 milioane de lei.
Metrorex, în topul companiilor de care este mândră Boagiu
Puține sunt companiile de a căror activitatea ministrul Transporturilor Anca Boagiu să fie mulțumită. Dacă pe primul loc de află Compania Națională de Autostrăzi, pentru că a reușit să dea drumul lucrărilor pe Coridorul IV Pan-European, poziția secundă este ocupată de Metrorex "pentru că a realizat primele săpături după '90” pentru legarea cartierului Drumul Taberei de zona centrală a Capitalei.
Dar compania condusă de Gheorghe Udriște merge pe pierderi de ani de zile. Anul trecut, la venituri de circa 549,7 milioane de lei, s-au cheltuit 600,2 milioane de lei, înregistrându-se astfel o pierdere semnificativă.
În primele zece luni ale acestui an,