Relansarea CosurideLux.ro „a venit ca o evolutie normala in existenta site-ului”, conform oficialilor companiei. Daca in urma cu un an acesta era orientat exclusiv catre segmentul B2C (business to consumer), de la inceputul lunii noiembrie noul site a devenit unul B2B (business to business), pastrand, totusi, o componenta orientata si catre zona consumer.
In perioada in care urmeaza, CosurideLux.ro va atrage vanzari de aproximativ 60.000 de euro din vanzarea de cadouri corporate, atat prin intermediul site-ulul, dar si direct. Circa 80% dintre cei care vor cumpara cosuri cadou din magazinul online vor fi companii, in trimp ce restul persoane fizice care nu pot fi alaturi de persoanele dragi, conform estimarilor lui Marius Dosinescu.
Produsele care se regasesc pe CosurideLux.ro au un pret afisat per bucata insa, in cazul achizitionarii de cantitati mai mari de cosuri cadou, preturile vor scadea.
“Cel mai ieftin cos costa 23 de lei si contine fursecuri de ciocolata, ceai autentic romanesc, vin cabernet si bomboane cu ciocolata, toate ambalate intr-o punguta cadou cu detalii de sarbatoare, in timp ce produsul cel mai scump care se regaseste in magazinul online este un cos de 4.000 de euro”, a declarat Marius Dosinescu, CEO al FlorideLux.ro.
Citeste si:Frunzetti, Floria: Vanzarile online de flori vor ajunge anul acesta la 2 mil. euroDupa ce a "deschis" o biblioteca virtuala, Vodafone lanseaza si prima florarie digitala de la metrouVanzarile online de flori pentru Valentine’s Day in crestere cu 50%
Cosul de 4.000 de euro se adreseaza celor care doresc sa ofere un cadou unic, de impact, si contine parfumuri exclusive, bijuterii de aur, sampanie cu aur, precum si o selectie exclusiva de alte produse de lux, cum sunt ciocolata, prajiturile, produsele gourmet cu specific italian, frantuzesc, vinurile, toate alese in functie de preferinta clientul