Deschiderea Google+ pentru publicul larg a avut efect asupra traficului noii reţelei sociale. Lansarea de marţi a provocat 3,58 de milioane de vizite, numai în Statele Unite, arată datele site-ului de analiză web, Experian Hitwise, citate de Wall Street Journal.
Cifra este una impresionantă pentru platforma lansată de Google, deoarece, de la deschiderea site-ului la sfârşitul lui iunie, numărul maxim de vizitatori a fost de 321.000 în Statele Unite. Cu toate acestea, cifrele Google+ nu se pot compara cu cele ale gigantului Facebook, acesta înregistrând în aceeaşi zi cu 72 de ori mai multe vizite.
Venită cu două zile înainte de conferinţa f8 de la Facebook, unde Mark Zuckerberg a anunţat modificări radicale ale platformei sale sociale, lansarea Google+ a fost susţinută şi cu un Doodle pe motorul de căutare al companiei. Impactul acestuia a fost hotărâtor asupra numărului mare de vizitatori, 59% venind pe Google+ direct de pe motorul de căutare.
Cu toate că cifrele sunt impresionante, Google+ a fost eclipsat cu rapiditate de schimbările de pe Facebook. Deşi nepopulare printre utilizatori, acestea arată noul drum pe care doreşte să meargă liderul reţelelor sociale, un drum unde, conform declaraţiilor companiei, „totul este social".
Citeşte şi: Mark Zuckerberg: "Facebook va arăta cine eşti cu adevărat"