Chevrolet a lansat in aprilie noul SUV de dimensiuni mici Trax, in cadrul unor teste pe soselele de pe coasta croata de la Marea Adriatica, in apropiere de orasul istoric Zadar.
Trax intra pe un segment nou pentru Chevrolet insa cu un potential foarte mare de crestere, de 17% pe an, in urmatorii patru ani. Segmentul SUV-urilor de dimensiuni reduse a urcat de la o cota de piata de 0,7% in 2008, la 2% in 2012 si va ajunge la 2,8% in 2018. Principalii competitori pentru Trax sunt Nissan Juke, Mitsubishi ASX, Skoda Yeti si Opel Mokka.
De ce sunt asa de cautate SUV-urile mici? In primul rand, datorita pretului, nu doar dimensiunile sunt mici, ci si pretul, in cazul Trax, pretul de pornire este de 15.500 euro cu TVA, fara discounturi. In al doilea rand pentru ca au un design de SUV, sunt masini impunatoare, ne ofera o vizibilitate buna si o senzatie de siguranta datorita pozitiei inalte la volan, sunt usor de parcat in oras (4,28 metri lungime, 1,76 metri latime) si pot avea tractiune integrala.
La interior, modelul Chevrolet Trax imprumuta calitatile unui monovolum, are foarte multe locuri de depozitare, pe fiecare usa avem cate doua spatii, intre scaunele fata este loc pentru 4 sticle. In plus, scaunele au 8 configuratii, iar cel al pasagerului din fata poate fi pliat complet asigurand o flexibilitate suplimentara pentru obiecte cu o lungime de pana la 2,3 metri. Spatiul de incarcare cu locurile spate rabatate este de pana la 1.370 de litri. Tot in Trax gasim un lucru rar in interiorul unei masini, o priza de 230 V intre scaunele fata.
Chevrolet vrea sa atraga tinerii, asa ca le ofera in Trax sistemul MyLink, pentru a asculta muzica de pe telefon, prin conexiunea USB din torpedou si posibilitatea de a dialoga cu Siri, care este putin cam neprietenoasa in timp ce conduci, te ajuta doar sa suni un numar din agenda, sa schimbi postul radio sau sa ascu