Patru prioritati fara de care degeaba vorbim de Iasi, oras european. Sunt patru lucruri importante care, da, poate au avut nevoie de timp, dar care acum, este clar, au timpul expirat. La ora la care aceste randuri au fost editate nu se stiau inca rezultatele alegerilor locale. Acest lucru nu are insa nicio importanta. Asta pentru ca demersul "Ziarului de Iasi" de astazi, de aici, de a transmite in scris primarului ales prioritatile orasului, in caz ca inca nu ii sunt foarte clare, nu are legatura cu numele noului edil. Sunt prioritati edilitare care, daca nu vor fi rezolvate in urmatorii ani, vor fixa Iasul in mod cert in randul oraselor in care locuitorilor le va fi mereu rusine sa traiasca. Sa le luam pe rand! 1) Infrastructura rutiera: Da, putem spune ca mandatul care se incheie astazi este unul prolific pentru infrastructura rutiera locala. Si asta chiar daca in acest moment lucrarile din tot orasul, ce in vara aceasta se vor extinde atat in Nicolina cat si in Fundatie, in subteran, ii scot din minti pe majoritatea soferilor sau calatorilor din mijloacele de transport in comun. Nu va amagiti, insa, dle primar! Caci se pot cheltui sume ce depasesc suta de milioane de euro, dar rezultatul sa fie unul mediocru. Degeaba nu mai dau soferii prin gropi cand merg pe Copou, Pacurari sau Nicolae Iorga, daca proasta organizare inca te forteaza sa stai la bariera Comat cu zecile de minute, cu un sistem de bariere in care transmiterea informatiei se face neschimbat de 50 de ani. Degeaba treci in viteza pe la Fundatie, prin viitorul tunel subteran, daca timpii semaforului de mai jos, de la intersectia Gara - Arcu, pe unde poate treci, sunt reglati atat de prost, incat dimineata cozile ajung pe Arcu pana aproape de fosta fabrica de bere. Degeaba veti fi reintrodus tramvaiele in CUG daca acestea, pline ochi, vor reusi sa treaca de rondul din Podu Ros, cum se intampla acum dimine