Ministrul interimar al Educaţiei, Liviu Pop, a făcut, miercuri, la prima sa conferinţă de presă în această calitate, mai multe greşeli clare de gramatică, între care două dezacorduri, şi a folosit, în alte câteva rânduri, exprimări inexacte, potrivit Mediafax.
Ministrul şi-a început discursul de miercuri dimineaţă prin a spune că incidentul de la Dolj în urma căruia un elev a murit după o altercaţie avută cu un coleg în şcoala în care învăţau, incident petrecut marţi după-amiază, "este, în momentul de faţă, în derulare". Evident, minnistrul a vrut să se refere la faptul că cercetările în acest caz sunt în derulare, el făcând declaraţia la aproape 24 de ore de la care incidentul propriu-zis, soldat cu moartea unui elev, a avut loc.
Liviu Pop a ţinut apoi să-i mulţumească din suflet fostului ministru Mang, "pentru deschiderea pe care a dat-o".
"Sper ca şi în continuare, şi împreună cu Dumneavoastră, să trecem printr-o perioadă foarte grea", a continuat ministrul Pop.
Ministrul a greşit din nou atunci când a vorbit despre termenele depăşite pentru anumite comisii de organizare din minister, spunând că acestea reprezintă un lucru "care încercăm să-l rezolvăm".
"Deci sunt lucruri care se desfăşoară cu o viteză extraordinară, în 11 zile nu avem voie să greşim nimic, şi vorbesc aicea şi cu sâmbătă şi cu duminică", şi-a încheiat Liviu Pop o altă idee.
Primul dezacord făcut de Pop a avut ca temă clasa pregătitoare.
"Clasa pregătitoare, repet, ca şi celelalte ordine, rămân în vigoare", a spus Liviu Pop.
Cel de-al doilea dezacord a fost făcut atunci când ministrul interimar a conchis în legătură cu priorităţile mandatului său la Educaţie: "Priorităţile sînt în trei zile să ne organizăm efectiv de sus până jos, fără nicio greşeală".
După ce a vorbit şi despre "o prioritate secundară", ministrul Pop a ţinut să spună audienţei că e