Agenția Județeană de Ocupare a Forței de Muncă Alba (AJOFM) organizează workshop-ul cu tema „Mecanisme de monitorizare, evaluare şi revizuire a planurilor nominale de formare profesională aflate în implementare”, în perioada 3-5 octombrie 2012, în localitatea Vama din județul Satu Mare. Evenimentul va reuni 32 de specialiști în resurse umane din 16 Agenții județene de ocupare a forței de muncă, din regiunile Centru, Vest și Nord-Vest. În cadrul atelierului de lucru, partenerii naţionali şi transnaţionali vor prezenta materiale referitoare la importanţa competenţelor profesionale în furnizarea unor servicii de ocupare de calitate.
Soluții pentru instruirea la locul de muncă
Gândit ca un spațiu deschis de învățare pentru specialiștii SPO, evenimentul este structurat pe mai multe ateliere de lucru. Accentul va fi pus pe analiza mutaţiilor produse în planurile nominale de formare în perioada mai-septembrie 2012, planuri elaborate prin proiect şi aflate în implementare. Rolul principal revine invitaţilor, direcţie în care reprezentanţii din fiecare judeţ vor comunica preocupările avute pentru acoperirea deficitului de competenţe al specialiştilor AJOFM în calitate de Serviciu Public de Ocupare. O parte a evenimentului va fi dedicată învățării celor mai mai bune metode de instruire a salariaților la locul de muncă cu accent pe e-learning, coaching, mentorat. Soluțiile vor fi prezentate de către specialiștii partenerilor spanioli din proiect, care au o bogată experiență în domeniu.
Evenimentul este parte componentă a proiectului „3C – Calitatea Crează Competențe – Calitatea în formare Crează Competențe profesionale de nivel european pentru personalul SPO din Regiunile Centru, Vest și Nord-Vest“, implementat de AJOFM Alba, împreună cu AJOFM Arad, AJOFM Satu Mare, S.C. Tobimar Construct SRL Alba Iulia, Universitatea „1 Decembrie 1918” Alba Iulia, Desarroll