Grecul Theofilos Romaios, directorul de vanzari al companiei producatoare de solutii incorporabile Miele in Romania, pasionat de tehnologie, gadget-uri si internet spune ca a crescut fara sa aiba acces la retelele de socializare sau la telefonul mobil si acest lucru nu l-a impiedicat sa aiba prieteni sau sa se bucure in diferite alte moduri de timpul liber pe care l-a avut.
“Si eu le folosesc in prezent retelele de socializare, dar am crescut fara nicio astfel de platforma de petrecere a timpului liber, fara telefoane mobile si iata ca sunt inca in viata, am supravietuit acestei lumi fara un minimum de comunicare si fara ca prietenii mei sa afle la fiecare 5 minute unde sunt si ce fac! Social media nu imi influenteaza viata. Retelele de socializare doar imi faciliteaza comunicarea, dar nimic mai mult”, este de parere Romaios.
Totodata, el incearca sa gaseasca un raspuns in ceea ce priveste utilitatea si rolul retelelor de socializare in viata individului facand o analogie cu sfera marketing-ului.
“Cand vine vorba de marketing, se duce un “razboi” constant intre urmatoarele abordari: marketingul reflecta nevoile oamenilor sau le induce acele nevoi? La fel se intampla si cu social media. Nu stiu daca retelele de socializare au aparut din nevoia oamenilor de a comunica in acest mod sau aceasta nevoie a fost «impusa».
Managerul Miele spune ca are cont pe Facebook, fiind “alaturi de milioanele de oameni”, dar foloseste si LinkedIn. “Am creat contul meu de Facebook in 2007 dupa ce am primit multe «admonestari» de tipul: «cum, nu ai un cont de Facebook?!”
Principalul motiv pentru care si-a deschis contul a fost curiozitatea: “Erau prea multe discutii despre asta, asa ca m-am hotarat sa-mi fac un cont. In rest, lucrurile stau la fel ca in cazul oricarui alt utilizator”, a declarat pentru Wall-Street.ro – Romaios. Citeste si:PROFIL IT � Liviu Nis