Dragos Grigoriu: "E greu sa pui pret pe capul unui om" Managementul de talent reprezinta inca o necunoscuta in Romania, iar cuvantul "vedeta" e folosit, tot mai adesea, in sens peiorativ. Migratia Dragos Grigoriu:
"E greu sa pui pret pe capul unui om"
Managementul de talent reprezinta inca o necunoscuta in Romania, iar cuvantul "vedeta" e folosit, tot mai adesea, in sens peiorativ. Migratia prezentatorilor de la o televiziune la alta, nesiguranta pe care o au, in general, artistii romani si prezenta pe piata a tot felul de figuri cu preocupari profesionale incerte impun de la sine construirea unui sistem de referinta pentru staruri. 2004 va aduce, cel mai probabil, primele schimbari in acest mecanism ce functioneaza, de ani buni, doar din inertie. Cat de oportuna e o asemenea intreprindere si cat de pregatita e piata din Romania pentru asa ceva, ce costuri presupune o astfel de afacere si ce contracte se pot negocia in acest moment, in Romania, ne spune Dragos Grigoriu, presedintele Tempo Advertising, cel care a gandit toate acestea in termeni de business.
- Sunteti pe cale sa deveniti primul agent de reprezentare a vedetelor de la noi cu autoritate profesionala recunoscuta. Aveti de gand sa redefiniti termenul "vedeta" creand un adevarat sistem de valori in aceasta directie?
- Managementul de talent e ceva foarte serios, care trebuie facut dupa ce ti-ai pregatit temele. Nu trebuie privit la modul "am facut un contract cu X sau cu Y" si asta sa insemne ca ai pus bazele unei agentii de talente. A construi un asemenea sistem, cand ai cele mai serioase intentii, e o investitie nu numai financiara, ci si o investitie importanta de timp. In acest moment, sunt in discutii cu cele mai importante nume din media de la noi.
- Ce inseamna management de talent? Ce faceti, de fapt, pentru acesti oameni?
- Un astfel de business, asa cum