Punerea in scena se armonizeaza foarte bine cu titlul ales: personajele sunt creionate brut, la limita, din tuse groase si culori stridente. Regizoral nu se nuanteaza si nu se mizeaza prea mult pe psihologia personajelor.
In perioada 7-11 mai are loc la Iasi cea de-a patra editie a Festivalului Studentesc de Teatru Contemporan: ContemporanIs. Din program fac parte piese realizate de UAGE Iasi ori jucate in barurile iesene. Dar si spectacole ale UNATC Bucuresti sau FTT UBB Cluj, cat si ale unor teatre invitate din tara, cum ar fi Teatrul "Maria Filotti" din Braila. In plus, se organizeaza conferinte de interes pentru studentii la teatru si concerte. Dintre reprezentatiile spatiului underground iesean, au putut fi vizionate Brut, in regia lui Vlad Cepoi (luni, 7 mai, Teatrul Fix), Hartii, ursuleti si fete in regia lui Florin Caracala (marti, 8 mai, Arte Bar) si Calaul si Calauza, in regia lui Vasea Blohat (joi, 10 mai, Phoenix Bar). Ma voi referi cu acest prilej la spectacolul Brut,dupa The Shape of Things de Neil LaBute, in regia lui Vlad Cepoi, care a avut premiera primavara aceasta in Verve Caffé, urmand sa fie jucat si in alte baruri din Iasi (The Rock, Maideyi). Distributia: Theodor Ivan (Adam), Ovidiu Ivan (Phil), Laura Bilic (Jenny), Ana-Maria Cazacu (Evelyn). In festival, Bruts-a jucat la Teatrul Fix, primul teatru underground din Iasi, nou infiintat, o cafenea micuta la subsolul unei cladiri din Cuza-Voda nr. 10, cu iz de local de rendez-vous (peretii sunt zugraviti strident in rosu), ce ascunde in fundal o sala de teatru semi-improvizata. Punerea in scena se armonizeaza foarte bine cu titlul ales: personajele sunt creionate brut, la limita, din tuse groase si culori stridente. Regizoral nu se nuanteaza si nu se mizeaza prea mult pe psihologia personajelor. Jenny e naiva, comuna, galagioasa, iar Phil un fante arogant. Adam - neghiobul perfect, pana dupa