Viitorul 911 Targa 2014 bazat pe „Seria 991” revine la tradiţia anilor ’80, renunţând la designul cu masiva trapă glisantă din sticlă şi arcele boltite din prelungirea stâlpilor parbrizului ce străjuiau lateralele plafonului precedentului model din „Seria 997”. Paradigma se schimbă, aşadar, din 2014, în favoarea unui plafon targa în adevăratul sens al cuvântului, în genul conceptului clasic.
Surprins cu plafonul camuflat în teste pe circuitul de la Nurburgring, ultima declinare a caroseriei după revizuirea întregii game a „Seriei 991” va debuta cel mai probabil la Los Angeles Auto Show în noiembrie 2013, nemţii ferindu-se a aglomera deodată prea multe noutăţi la Frankfurt MotorShow 2013 (12-22 septembrie), acolo unde deja se vor suprapune lansările noilor Porsche-uri 911 Turbo, 911 Turbo S şi supercarul 918 Spyder.
Noul stil de caroserie 911 Targa model 2014 presupune o punte rigidă ce uneşte pe lăţime stâlpii B, împărţind plafonul în două zone: elegantul panou de sticlă detaşabil şi practica zonă fixă din spate ce cuprinde luneta. Plafonul escamotabil manual va putea fi stocat într-un compartiment special ascuns sub capota din faţă. Aşadar, se reevaluează conceptul de Targa printr-un stil neo-retro.
Vechiul 911 Targa din Seria 997 aborda un acoperiş de sticlă panoramic cu o suprafaţă de 1,54 metri pătraţi. Când era deschis, plafonul mobil se retrăgea complet, în numai 7 secunde, oferindu-le pasagerilor un spaţiu descoperit de 0,45 metri pătraţi. La vechiul model, ambele zone erau fabricate dintr-o sticlă tratată special, ce proteja pasagerii împotriva radiaţiilor ultraviolete şi căldurii excesive.
Unitatea boxer de bază grefată modelului 911 Targa 2014 va fi preluată de la Cabrioletul 911. Montat extrem de jos, motorul va fi coborât aproape de sol pentru un centru de greutate optim. Cei şase cilindri în plan orizontali ce lucrează faţă în faţă în