După proverbul "cine se frige cu ciorbă suflă şi în iaurt", Udrea a început să treacă în caietul de sarcini până şi producătorul de la care va fi achiziţionată şampania ce urmează a fi servită participanţilor la evenimentele organizate de Ministerul Turismului la Varşovia.
Reprezentanţii Ministerului Turismului au trecut în caietul de sarcini de la brăţări USB inscripţionate cu logo România până la mâncărurile ce vor fi servite de participanţii la eveniment, decoraţiuni cu flori şi coşuri cu fructe. Potrivit informaţiilor postate pe site-ul MT, ieri era termenul pentru selecţia de ofertă pentru contractarea unei firme care să se ocupe de organizarea Zilelor Turismului Românesc la Varşovia.
Manifestările culturale urmează să se desfăşoare în perioada 25-26 septembrie, cu ocazia inaugurării Biroului de Turism al României la Varşovia. Din cauza condiţiilor impuse în caietul de sarcini, nici o firmă nu a depus ofertă în vederea organizării evenimentelor.
CERINŢE
Firmele trebuiau să depună oferte până ieri, 14 septembrie, la ora 10:00, urmând ca la ora 12:00 să aibă loc întrunirea comisiei de selecţie, pentru desemnarea firmei câştigătoare. Deoarece nici o firmă nu a fost interesată să organizeze aceste manifestări culturale, comisia de selecţie nu s-a mai întrunit ieri. "Nici o firmă nu a depus ofertă pentru a organiza evenimentele pe care vrem să le derulăm la Varşovia. Nu suntem fericiţi că se întâmplă aşa, însă vom organiza o altă selecţie de ofertă, cu care sperăm să avem mai mult succes", ne-au explicat surse din cadrul MT.
Ofertele, realizate în limba engleză sau polonă, trebuiau depuse la sediul reprezentanţei de Promovare Turistică a României la Varşovia. Criteriul de selecţie îl constituie preţul cel mai scăzut, în condiţiile respectării cerinţelor caietului de sarcini. Manifestările culturale şi inf