Fete topless, reduceri de peste 10.000 de euro la fiecare apartament cumpărat şi Dacii Sandero oferite cadou. Aşa îşi promovează oferta de sezon participanţii la Târgul Imobiliar din Bucureşti
Dezvoltatorii imobiliari recurg la soluţii extreme pentru a-şi vinde apartamentele, de la campanii de marketing exotice la reduceri consistente, bilete de loterie şi maşini. Este oferta cu care unii dintre participanţii la Târgul Naţional Imobiliar - tIMOn, deschis joi în Piaţa Constituţiei din Bucureşti, vor să dezgheţe piaţa timp de patru zile.
De exemplu, Be Igloo, organizaţia de vânzări pentru fondul de investiţii norvegian România Invest, îşi întâmpină potenţialii clienţi cu o echipă de tinere costumate sumar. Cele şase animatoare poartă doar un slip negru, restul corpului fiind pictat în alb, negru şi roşu, iar pe cap au peruci platinate. "Nu cred că e şocant, asta e meseria lor. Nu e porno, e mai mult artă", ne-a declarat Nimrod Zvick, directorul de marketing al companiei, care va scoate din buzunare în jur de 2.000 de euro pentru plata celor şase domnişoare.
Zvick recunoaşte că "nu a inventat apa caldă", pentru că strategia de marketing la care a apelat a mai văzut-o în urmă cu câţiva ani în ţări ca Franţa, Italia şi Germania. El spune că scopul campaniei nu este acela de a vinde apartamentele din portofoliul companiei - în jur de 750 de unităţi în toate zonele din Bucureşti - ci de a aduna contacte de la potenţialii clienţi. Toţi vizitatorii care se înscriu în baza de date a organizaţiei de vânzări vor primi bilete la Loto 6 din 49.
Premieră "de criză": 4.000 de apartamente vechi
Alţi participanţi la târg preferă să meargă pe metode tradiţionale de marketing şi promit reduceri la cumpărăturile imobiliare făcute pe perioada evenimentului. Astfel, cei care rezervă până duminică o locuinţă din ansamblul rezidenţial Green City din locali