RHS Company, unul dintre cei mai mari jucatori pe piata de distributie IT locala, estimeaza afaceri de 95 de milioane de euro in acest an, dupa ce in 2009 compania a avut afaceri de 58,8 milioane de euro, cresterea datorandu-se integrarii operationale cu Tornado Sistems, prin care compania si-a adaugat noi branduri in portofoliu, a declarat Dragos Popescu, directorul general al distribuitorului.
In primul semestru al anului, RHS Company a avut un business de 35 de milioane de euro, in crestere cu circa 40% fata de cele 25 de milioane de euro inregistrate in aceeasi perioada a anului trecut.
Insa cifrele din acest an contin si businessul de volum al Tornado Sistems, dupa ce datorita integrarii operationale din 2009 dintre RHS Company si grupul detinut de fratii Eugen si Liviu Lepadatu, RHS a preluat din ianuarie branduri precum HP, Microsoft, Lenovo si IBM, care anterior faceau parte din portofoliul Tornado Sistems, companie anul trecut a avut afaceri de 16,5 milioane de euro, potrivit datelor de la Registrul Comertului. Seful RHS nu a oferit detalii despre evolutia businessului in acest an a partenerilor de la Tornado Sistems.
In timp ce targetul pentru cifra de afaceri este de a obtine 95 de milioane de euro anul acesta si a ajunge in curand si primul jucator pe piata de distributie IT (in care anul trecut liderul pietei a fost Asesoft Distribution), in ceea ce priveste profitul, Dragos Popescu spera sa obtina un profit net de 2% din business, adica in jur de 1,9 milioane de euro. Anul trecut compania a avut un castig de 877.000 de euro.
“Noi vrem sa ne crestem cota de piata in toate segmentele in care suntem si sa nu pierdem bani. Probabil anul trecut am avut in jur de 10% din piata de distributie care era estimata in jurul a 600-700 de milioane de euro. Pentru 2010 este greu de evaluat care va fi valoarea acesteia. GFK a estimat in p