Fără să ţină cont de capriciile vremii, fashionistele şi bloggeriţele autohtone şi-au dat întâlnire, joi seară, la prima prezentare de modă proiectată 3D pe zidurile clădirii BCR din centrul Capitalei. Strada a luat locul podiumului în cea mai nouă campanie de promovare a primului brand de îngheţată numit simplu, La Strada.
Paharele de şampanie, cupele de îngheţată cu arome de vanilie sau de coacăze şi piesele excentrice stilizate de opt designeri autohtoni au descris, în linii mari, evenimentul organizat de brandul de îngheţată în Piaţa Universităţii din Bucureşti.
Îmbrăcate în salopete din piele, rochii decupate sau jeanşi prespălaţi, pasionatele de modă au urmărit o colecţie ce cuprindea 25 de ţinute inspirate de influenţele stradale. Andra Andreescu, Andreea Tincu, Cristian Samfira, Corina Vlădescu, Răzvan Firea, Mădălina Dorobanţu, Mirela Fraser şi Maria Marinescu sunt cele opt nume care au compus lista designerilor implicaţi în campania de promovare a unuia dintre brandurile româneşti de îngheţată.
Brandul La Strada a apărut, în 2012, din dorinţa de a readuce îngheţata în locul în care s-a născut, adică pe stradă, spune Oana Stincel
Protagoniştii din showbiz au fost şi ei prezenţi la evenimentul ce a propus o asociere neobişnuită în industria modei. Moderatoarea TV Andreea Raicu şi emblema trustului Pro TV, Andreea Esca, şi-au făcut apariţia în cortul special amenajat.
Andreea Raicu, una dintre ambasadoarele brandului. FOTO La Strada
Instalaţi sub umbrelele roz cu buline albe, o parte dintre invitaţi admirau showul din culise, în timp ce alţii degustau aromele de îngheţată şi se bucurau de „valul de bliţuri“.
Îngheţata trăieşte pe stradă
Pe zidurile clădirii aflate în apropierea cortului, oraganizatorii se jucau, deja, cu elementele arhitecturale şi îi invitau pe oaspeţi să urmărească o colecţie realizată în confo