Centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti a înregistrat, în primele șase luni ale acestui an, o creştere de 4,15% (în euro) şi de 4,24% (în lei), până la 95,5 milioane de euro, a cifrei de afaceri (vânzările chiriaşilor săi), comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Popularitatea AFI Palace Cotroceni a rămas stabilă la o medie de 52.000 de vizitatori pe zi, centrul comercial fiind vizitat, în total, de aproximativ 9,5 milioane de persoane în prima jumătate a anului. AFI Palace Cotroceni este cel mai mare şi mai important activ al AFI Properties, compania mamă a AFI Europe. Venitul net al mallului a totalizat 7,1 milioane de euro în al doilea trimestru din 2013, în creştere cu 13% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.
De asemenea, venitul net al centrului comercial în prima jumătate a acestui an s-a ridicat la 14,1 milioane de euro, cu 7,6% mai mare faţă de primul semestru din 2012. Altfel, AFI Europe România îşi continuă strategia de dezvoltare a unui flux de numerar puternic şi, în prezent, se concentrează pe dezvoltarea a trei proiecte comerciale – centrul comercial AFI Palace Ploieşti şi două clădiri de birouri de clasa A în AFI Park, în apropierea mallului din Cotroceni: AFI Park 2 şi AFI Park 3.
AFI Palace Ploieşti se află, în prezent, în faza finală de construcţie, deschiderea sa pentru public fiind programată pentru data de 3 octombrie 2013. În acest moment, centrul comercial este închiriat în proporţie de 90%, însă se estimează o rată de ocupare de 100% la deschidere. Pe segmentul de birouri, AFI Europe România a finalizat în anul 2012 AFI Park 1, prima clădire de birouri de clasa A din cadrul AFI Park din Cotroceni, şi a închiriat cu succes 97% din spaţii către companii internaţionale de top precum Endava, Microchip, Sparkware şi Cameron.
De asemenea, AFI Properties a înregistrat o creştere a venitului d