Cupa Mondiala din Africa de Sud s-a dovedit a fi cel mai profitabil turneu din toate timpurile, cu venituri de peste 4 miliarde de dolari pentru FIFA. Insa forul mondial pare ca-si doreste acum sa-si depaseasca recordul in 2014, astfel ca a cerut ca la editia urmatoare a Mondialului, turneu ce va fi gazduit de Brazilia, panourile publicitare de pe marginea terenului de joc sa fie marite. Organizatorii brazilieni nu s-au aratat deloc incantati de idee, considerand-o "absurda".
Putin dupa incheierea Mondialului din Africa de Sud, FIFA i-a anuntat pe organizatorii turneului final din 2014 ca va mari panourile publicitare de pe marginea terenului. Oficialii care se ocupa de construirea si renovarea stadioanelor din Brazilia, sustin ca FIFA le-a comunicat ca reclamele vor creste in inaltime, de la 90 de cm la 1 metru. Majoritatea panourilor publicitare de pe stadioanele din Brazilia sunt mult mai mici decat cele utilizate de FIFA. De exemplu, pe Maracana panourile au intre 70 si 80 de cm.
Aceasta modificare nu este pe placul organizatorilor Mondialului din 2014, deoarece inginerii sunt fortati sa modifice designul unor stadioane pentru a se asigura ca vizibilitatea spectatorilor nu este perturbata. Directorul clubului Internacional, Emidio Ferreira, responsabil cu renovarea stadionului Beira-Rio din porto Alegre, a declarat publicatiei braziliene Folha ca modificarile sunt "absurde": "Suntem impotriva dimensiunilor cerute de FIFA. Este absurd. Problema nu sta in costurile pe care le implica aceste modificari, ci in faptul ca trebuie sa modificam proiectele stadioanelor".
Modificarea acestor anunturi inseamna schimbarea proiectelor inginerilor, pentru ca spectatorii sa vada intreaga suprafata de joc. Inclinatia sectoarelor inferioare ale tribunelor trebuie sa fie acum refacuta. Responsabilii cu renovarea stadioanelor din Amazonas, Mato Grosso, Pe