Ambiţioşi, tradiţionalişti, pesimişti, oportunişti sau rebeli. Astfel sunt caracterizaţi tinerii între 16 şi 24 de ani în cel mai recent studiu Leo Youth, realizat de D&D Research şi Leo Burnett. Alina are 22 de ani, locuieşte singură în Bucureşti şi este studentă la comunicare şi relaţii publice. Îşi dedică timpul liber pasiunilor ei sau iese la cumpărături ori cu prietenii în oraş. Stă mult pe internet şi simte nevoia să fie mereu la curent cu ceea ce s
Ambiţioşi, tradiţionalişti, pesimişti, oportunişti sau rebeli. Astfel sunt caracterizaţi tinerii între 16 şi 24 de ani în cel mai recent studiu Leo Youth, realizat de D&D Research şi Leo Burnett.
Alina are 22 de ani, locuieşte singură în Bucureşti şi este studentă la comunicare şi relaţii publice. Îşi dedică timpul liber pasiunilor ei sau iese la cumpărături ori cu prietenii în oraş. Stă mult pe internet şi simte nevoia să fie mereu la curent cu ceea ce se întâmplă, şi asta o face să intre deseori pe site-urile cu informaţii sau să petreacă nopţile pe yahoo messenger.
În ciuda faptului că a obţinut recent postul de junior copywriter într-o agenţie de publicitate, ea are o atitudine sceptică, negativistă faţă de societate şi viitor, neştiind prea bine ce vrea de la viaţă. Nu are încredere în forţele ei şi se adaptează cu greu la locul de muncă. Cu toate acestea, se simte relaxată din punct de vedere financiar, trăieşte pe banii părinţilor şi îşi permite să îi cheltuiască haotic, fără planuri de economisire.
La prima vedere, mulţi dintre tinerii de astăzi se pot regăsi în acest profil. Dar, potrivit celui de al doilea studiu Leo Youth, ei reprezintă o categorie de public extrem de eterogenă. La una şi aceeaşi oră, diferiţi tineri pot fi găsiţi luând cina împreună cu familia, ori pregătindu-şi minuţios programul pen