Premierul Emil Boc a salutat, joi, iniţierea campaniilor media care readuc în atenţie valori naţionale pierdute uneori din vedere, arătând că există numeroase exemple de români care, oriunde s-ar afla, fac cinste ţării, şi a apreciat că dificultăţile economice actuale pot fi depăşite prin unitate.
"Salut iniţierea campaniilor media care ne readuc în atenţie valori pe care, uneori, le pierdem din vedere. Avem numeroase exemple de români care, oriunde s-ar afla, fac cinste ţării şi ne definesc ca popor. Este timpul să regăsim bucuria de a fi români şi îmi doresc să trăim acest sentiment zi de zi, nu doar în momente festive", afirmă Boc într-un mesaj transmis cu ocazia Zilei Naţionale.
El a afirmat totodată că evoluţia naţiunii române a fost marcată, în momentele cheie, de sentimentul de unitate, liant care a făcut să devină posibile marile proiecte naţionale, şi că realitatea ultimilor ani, deşi diferită din punct de vedere istoric, arată că este nevoie din nou de solidaritate şi efort comun.
"Este timpul să ne gândim, în primul rând, la ceea ce ne uneşte şi mai puţin la ceea ce ne desparte, pentru a depăşi dificultăţile economice actuale (...) Suntem în faţa unui an care se anunţă dificil peste tot în lume. Avem nevoie de speranţă şi încredere pentru un viitor mai bun pentru generaţiile de astăzi şi de mâine şi am convingerea că sacrificiile românilor nu au fost în zadar", mai spune premierul.
Pro TV, Gândul, ProSport, Sport.ro, Ziarul Financiar şi Mediafax au lansat simultan "De ce iubesc România", o campanie virală prin care românii sunt îndemnaţi să spună celor din jur, acasă şi în ţările în care locuiesc în prezent, ce anume îi face mândri de ţara lor.
Campania se desfăşoară pe www.deceiubescromania.ro, unde utilizatorii sunt invitaţi să descarce unul dintre afişele campaniei, să îl printeze şi apoi să îl lipească într-un loc vizibil,