Ce inseamna acest lucru, de fapt?
Anul acesta, vanzarile de Black Friday se anunta a fi, per total, unele foarte bune atat pentru cei ce cauta produse foarte ieftine cat si pentru magazinele participante – concurentii Walmart, printre care Target, Kmart si Best Buy vor trebui sa tina pasul.
Reclamele magazinelor din SUA ce include promotiile Black Friday nu au fost inca lansate pe piata, cel mai probabil acestea urmand a fi facute public in urmatoarele saptamani.
Intre timp, ca si in Romania, magazinele din SUA au inceput deja campanii de reduceri, insa acestea nu se compara cu cele de Black Friday. Clientii trebuie sa faca diferenta intre acestea si reclamele de, si pentru, ultima vineri din luna noiembrie.
Citeste si:PayU: Cea mai mare mare tranzactie online cu cardul de Black Friday a fost de 6.900 de euroFlanco a vandut de 12 mil. euro de Black Friday, cu 80% mai mult fata de 2011F64 lanseaza noi reduceri pentru weekend. Comenzile au fost de 20 de ori mai multe fata de estimari
Anul trecut, Walmart a garantat deal-uri foarte profitabile pentru clientii care stateau la coada in intervalul orar 10 pm si 11 pm – un televizor de 32 de inci si pret redus la iPad 2. Reducerile de preturi din acest an vor targeta in special televizoare si laptop-uri.
Daca reclamele de Black Friday nu au aparut oficial, cele ale retailerului de jocuri video GameStop au fost scoase pe piata “pe surse”. Printre reduceri se numara titluri precum Diablo 3, Battlefield 4 si Call of Duty: Ghosts – preturi cuprinse intre 10 si 30$. Alte titluri au reduceri de 50% in cazul in care achizitionezi un Xbox 360. Lista completa de reduceri poate fi vizualizata pe GottaDeal.com.
Retailerul Macy’s a afisat deja cateva dintre deal-urile pentru Black Friday, reduceri ce variaza de la cateva procente la 50%. Anuntul a fost facut initial pe Pinterest, apoi a fost pub