Facebook nu este doar un loc in care companiile pot sa se faca cunoscute, ci este o platforma in care competitia politica se muta incet, dar sigur: asa cum o companie isi creeaza o intreaga strategie despre cum sa transforme fanii in clienti si like-urile in tranzactii, si un om politic ar trebui sa se concentreze pe a transforma like-urile in voturi.
In prima zi a ICEEfest particpantii au ocazia de a afla cateva dintre raspunsuri, asistand la panelul moderat de Lucian Despoiu, Founder & General Manager Kondiment.
Isi vor exprima punctul de vedere Ian Dodson, CEO al Digital Marketing Institute, Weronika Sobolak Client Partner Global Marketing Solutions, Facebook, Colin Delany – fondator ePolitics.com, Radu Puchiu, consilier al Primului Ministru, Dorin Marian, consultant independent si Cozmin Gusa, fondator Geopol.
Ian Dodson seafla in prima linie a industriei digitale din Irlanda de peste 10 ani. Specializat in indrumarea strategica a organizatiilor si in promovarea produselor pe piata prin intermediul Internetului Dodson a fondat Digital Marketing Institute, alaturi de Anthony Quigley, in 2008.
Sobolak vine cu input direct de la Facebook, care a inceput sa acorde o atentie marita zonei de comunicare politica.
Colin Delany are o experienta de peste 17 ani in comunicarea politica digitala – obtinuta chiar pe piata de marketing politic din SUA, una din cele mai active si competitive din lume.
Delaney este un expert recunoscut in domeniul comuncarii online; este, de altfel, autorul a trei carti de capatai pentru practicantii si pasionatii de marketing politic: “Learning from Obama”, “Online Politics 101” si “How Candidates Can Use the Internet to Win in 2012” si contributor la „Huffington Post”.
Cu un puternic insight in politica locala isi vor exprima opinia Dorin Marian si Cozmin Gusa.