Audienţa în prime-time a postului Acasă TV a crescut cu 72,7% , datorită telenovelei româneşti. În octombrie, audienţele principalelor posturi TV au crescut, cu două excepţii: TVR 1 şi OTV. După ce, în septembrie, audienţa în prime-time a TVR 1 dădea semne încurajatoare (câştigase 95.000 de telespectatori în mediul urban), în octombrie, aceasta a fost strivită de ofertele posturilor concurente. Audienţa a suferit o pierdere procentuală de 22,5%, cea mai mare de pe piaţă.
Canalul public a pierdut telespectatori şi pe durata unei zile (whole day). Aşadar, câştigul de la începutul toamnei a fost doar un foc de paie. Pe scurta listă a pierzătorilor lunii octombrie se mai află şi OTV, a cărui audienţă a scăzut cu 20% în prime-time şi cu 19,2% pe durata unei zile.
În prime-time, plutonul fruntaş al televiziunilor şi-a turat grilele de programe cu succes: Pro TV (creştere procentuală de 9% faţă de septembrie), Antena 1 (14%), Prima TV (21,2% - cu precizarea că a ajuns a patra televiziune în prime-time) şi Kanal D (8,8%%).
Audienţele celor două canale de ştiri, Realitatea TV şi Antena 3, au avut creşteri procentuale ale audienţei de 15,1%, respectiv 19,6%. Să mai precizăm că în sondajele ce vizează audienţa medie pentru toată ziua, Realitatea TV a ajuns a patra televiziune cea mai urmărită din mediul urban.
„Naşul“ a ridicat audienţa B1 TV
Revenind la sondajele de audienţă din prime-time... Cea mai mare creştere procentuală a audienţei a înregistrat-o Acasă TV: 72,27%! Altfel spus, în octombrie, canalul a reuşit să câştige 202.000 de telespectatori faţă de luna precedentă, audienţa sa ajungând la o medie de 480.000 de persoane/minut în mediul urban.
Creşterea se explică prin succesul telenovelei româneşti „Regina” (difuzată începând cu ora 20,30), continuarea poveştii „Inimă de ţigan”. În u