Transferul de la un program de publicitate precum adWords, care atrage 50% din bugetele de media online, catre o platforma de management a campaniilor de publicitate online va fi o nimica toata pentru Google, prin achizitia DoubleClick, iar urmatorul pas va fi acela de a include si campaniile offline sub acelasi acoperis, scrie Alex Visa pe blogul sau Webservator.ro. O asemenea platforma, care ar putea fi rodul colaborarii dintre Google si Publicis, va spori mult eficienta procesului de planificare, rezervare si cumparare media.
Maurice Levy, CEO-ul Publicis Group ne-a convins ca este un fin cunoscator al subtilitatilor din media digitala.
Conferinta de presa de marti 22 ianuarie, de la New York, sustinuta de doi participanti de marca: Maurice Levy, CEO Publicis Group si Eric Schmidt, Presedinte si CEO Google, ne demonstreaza ca Levy este deasemenea un vizionar care intelege beneficiile si avantajele folosirii tehnologiei in publicitatea secolului XXI.
De un an de zile, Google si Publicis colaboreaza indeaproape, partajand informatii proprietare de natura tehnica precum si subtilitati de planificare si cumparare media. Conform unei stiri publicate de MediaPost, angajati ale ambelor companii au facut schimb de locuri cu omologii lor cu scopul de a intelege mai bine nevoile si provocarile celeilalte parti.
Desi pare o stire destul de neimportanta si cu un puternic caracter publicitar, eu va acest parteneriat ca pe un mare pas inainte din partea Google de a isi duce la indeplinire viziunea de a controla publicitatea mondiala – atat cea online dar mai ales cea traditionala – si de a deveni un „one stop media shop” pentru bugetele de publicitate globale.
In ultimii ani, Google a efectuat mai multe teste beta pentru a-si face intrarea pe piata de publicitate pe mediilor traditionale (radio, presa scrisa si televi