Conduce activitatea de pe plan local a grupului taiwanez Benq, una din cele mai importante companii specializate in productia de aparatura IT&C din lume. Intr-un interviu acordat Wall-Street.ro, Dragos Salamac, seful Benq Romania, vorbeste despre cum sa gestionezi de acasa o afacere de aproximativ opt milioane de euro.
Dragos Salamac (foto), team leader pentru Benq in Romania, are un program normal de lucru, desi lucreaza de acasa din 2010, de cand echipa locala a companiei taiwaneze a renuntat sa mai aiba un sediu.
Si tocmai pentru ca lucreaza de acasa, in fiecare zi salveaza in jur de ora, o ora si jumatate, cat timp i-ar lua sa mearga si sa se intoarca de la birou.
“Este putin diferit. Exista avantaje si dezavantaje, insa, din punctul meu de vedere este mai practic in acest fel. Timpul in plus il folosesc mult mai eficient pentru business in loc sa il petrec blocat prin trafic”, explica Salamac. Isi incepe ziua cu sport si un espresso tare In cursul saptamanii, managerul se trezeste in jur de 7 dimineata si face sport aproximativ 45 minute.
Dupa aceea incepe sa lucreze raspunzand la e-mailurile urgente, dar nu inainte de a savura “ un espresso tare”, dupa cum spune acesta.
Nu trece o zi fara sa faca o trecere in revista a publicatiilor de business. “Citesc doar presa electronica. Prefer publicatiile de business si de IT&C ca Wall-Street.ro, ZF.ro, DailyBusiness.ro sau Business24.ro".
Totodata, managerul are zilnic in jur de 2-3 intalniri. Iar atunci cand nu poate face fata, ori distanta este o problema, Salamac foloseste din plin facilitatile internetului.
“Consider ca intr-o perioada de "criza" este mai important sa actionam decat sa discutam. Desigur, intalnirile au utilitatea si rolul lor, dar prefer sa folosesc cat se poate de mult telefonul, emailul si Skype-ul pentru o comunicare rapida”, sustine Dragos Salam