Fiecare dintre cele 24 de agenţii de publicitate şi PR care şi-au deschis porţile marţi seara, în Noaptea Agenţiilor, a pregătit un program special.
Noaptea agenţiilor a adunat aproape toată suflarea din advertisingul bucureştean în birourile şi curţile agenţiilor de publicitate, care au fost pline de vizitatori.
Grupul Leo Burnett a tras o petrecere balcanic-tradiţională, cu Mahala Rai Banda, o trupă care i-a făcut praf până şi pe americani, după cum spunea unul dintre strategii agenţiei.
CohnandJansen JWT au pregătit cinci camere tematice: art room, sharing room, atelierul de print, exhibition room şi music room. Şi aici a fost muzică, dar mult diferită faţă de trupa de la Leo, orientându-se mai degrabă spre electronică decât spre accente balcanice.
Curtea de la Grey s-a transformat în spaţiu de concert. Pe scenă a urcat trupa The Colours, care a cântat cover-uri. Concertul a ţinut până aproape de miezul nopţii, dar uşile agenţiei au rămas deschise până mai târziu.
Cei de la The Institute au fost mai liniştiţi aseară. Cafeneaua de lângă Cişmigiu s-a transformat într-o librărie plină de cărţi la reducere. Astfel, berile au fost perfect mixate cu titluri de specialitate din zona adveritsing, PR, design sau producţie.
În tot acest timp, barul Energiea, recent deschis, una dintre destinaţiile preferate ale publicitarilor a fost plin.
Seri speciale au avut şi cei de la 2activePR, Arena Advertising Key, Chelgate, DC Communicaton, Free Comunication, G2, Lowe, Hippos, Infinit, Jazz, Pastel, Propaganda, Pygmalion & The Public Advisors, Saatchi & Saatchi sau Smart.