Hipermarket-urile din Romania au o cota de piata de 42 de procente, aceasta fiind cea mai importanta pondere din totalul vanzarilor realizate in tara. Procentul a crescut fata de anul trecut, cand unitatile detineau numai 30%, conform unui studiu GfK, informeaza Pro Tv, citat de ziare.com.
Mai mult de jumatate din romani au apelat la hipermarket-uri, in 2008, pentru a achizitiona diverse bunuri de consum. Clientii au cumparat mai des, din aceste unitati, cu 25% fata de anul 2007.
In Bucuresti, peste 90% dintre cumparatori au apelat la hipermarket-uri, cel putin odata, in cursul anului trecut. Sondajul arata ca formele de comert traditional se afla in cadere libera in tara, dar in Bucuresti isi pastreaza o pondere constanta. In acelasi timp, magazinele de tip discount urmeaza un trend ascendent, crescand cu 6%, in ultimii trei ani. Hipermarket-urile din Romania au o cota de piata de 42 de procente, aceasta fiind cea mai importanta pondere din totalul vanzarilor realizate in tara. Procentul a crescut fata de anul trecut, cand unitatile detineau numai 30%, conform unui studiu GfK, informeaza Pro Tv, citat de ziare.com.
Mai mult de jumatate din romani au apelat la hipermarket-uri, in 2008, pentru a achizitiona diverse bunuri de consum. Clientii au cumparat mai des, din aceste unitati, cu 25% fata de anul 2007.
In Bucuresti, peste 90% dintre cumparatori au apelat la hipermarket-uri, cel putin odata, in cursul anului trecut. Sondajul arata ca formele de comert traditional se afla in cadere libera in tara, dar in Bucuresti isi pastreaza o pondere constanta. In acelasi timp, magazinele de tip discount urmeaza un trend ascendent, crescand cu 6%, in ultimii trei ani.