Online-ul autohton s-a tinut de cuvant anul acesta - a adus modele noi de campanii, a aratat noi alternative pentru masurarea audientei si traficului, si-a creat o asociatie proprie si s-a imbogatit cu o sumedenie de site-uri.
Editia din acest an a Internetics, singurul festival din Romania dedicat industriei online, a pastrat formula conturata anul trecut, cu trei competitii distincte ? Web Promo, Web Space si Web Graphic.
Webstyler a fost premiata la Internetics drept agentia numarul 1, fiind urmata de iLeo, divizie a grupului Leo Burnett, Ninespices si Green Pixel.
Webstyler a semnat majoritatea proiectelor premiate in sectiunile competitiei Web Promo - care reuneste cele mai bune site-uri de promovare sau prezentare a unor produse, servicii sau organizatii - precum www.kinder.ro, "Efectul Axe" sau cele realizate pentru Traian Basescu - www.basescu.ro, "Arata-le ca tu ai puterea!" si "Guerrilla digitala".
Categoria Web Graphic si-a propus sa premieze cele mai bine realizate site-uri din punct de vedere al graficului pentru internet. Premiul competitiei a fost adjudecat de Babel Communications, in calitate de beneficiar, cat si de autor al proiectului www.babel.ro, noul site al agentiei de comunicare full-service.
MediaPro Interactiv (MPI), divizia de internet a grupului MediaPro, a fost premiata de juriul drept Publisherului Anului, surclasand editori precum Sanoma Hearst Romania, Grupul Realitatea Catavencu sau Unlimited Sport Media (Gazeta Sporturilor). Printre castigatorii de la Web Space - care reuneste cele mai bune site-uri de informare, servicii online sau bloguri- de anul acesta se numara www.trilulilu.ro, la categoria "Divertisment si timp liber", www.sport.ro, la categoria "Sport", www.natgeo.ro - "Stiinta si tehnologie", in timp ce premiul sectiunii "Stiri" a fost acordat www.mediafax.ro.