Ce concluzie se poate desprinde acum, că s-a incheiat referendumul, este că romănii sunt sătui de jocuri politice, de acuzaţii aruncate de-o parte şi de alta, de grupurile de interese, de Căşuneni "neoligarhi", care le cumpără copiilor lor maşină de aproape două milioane de euro şi mai stau la taclale, căteodată, cu "suspendatul".
Ce concluzie se poate desprinde acum, că s-a incheiat referendumul, este că romănii sunt sătui de jocuri politice, de acuzaţii aruncate de-o parte şi de alta, de grupurile de interese, de Căşuneni "neoligarhi", care le cumpără copiilor lor maşină de aproape două milioane de euro şi mai stau la taclale, căteodată, cu "suspendatul".
Cel puţin asta o spun audienţele: dacă la data de 19 mai, ziua de rău augur pentru preşedinte, consumul tv pe intervalul orar al ştirilor (19:00-20:00) era de 33,9%, in zilele premergătoare referendumului s-au inregistrat şi valori de 20,9%. Şi din nou interesant este că, in serile in care au fost transmise emisiuni electorale, cu o singură excepţie, lideri de audienţă au fost emisiuni de divertisment sau meciuri de fotbal. Asta, desigur, poate fi interpretată şi ca o dovadă că in Romănia lui 2007 democraţia funcţionează, că oamenii işi văd liniştiţi de muncă şi de programul lor obişnuit, convinşi fiind că lucrurile se vor indrepta şi că pericolul unei perioade asemănătoare celei comuniste nu există, indiferent de cine stă in fotoliul prezidenţial.
MIRCEA RADU, SPAIMA LUI BĂSESCU. Să vorbim despre emisiunea electorală lider de audienţă, singura excepţie menţionată anterior. Este vorba despre două talk-show-uri, de fapt, programate in aceeaşi seară (14.05.2007), pe acelaşi interval orar: Voiculescu era la "Tu decizi" (Realitatea TV), in timp ce Băsescu era la "Naşul" (B1 TV). Amăndoi politicienii au realizat audienţe comparabile, căte 290.000 de romăni au privit, in medie, cele două