Deşi a devenit neatractivă pentru producţia în lohn, România menţine treaz interesul brandurilor de lux. Hugo Boss, recent instalat pe Calea Victoriei din Bucureşti, va fi urmat anul acesta de Armani, iar din 2011, de Prada şi Hermes. De curând, presa internaţională a scris că retailerul german Hugo Boss va închide o fabrică din Statele Unite, cu intenţia de a-şi muta producţia în estul Europei, ţările vizate fiind România, Bulgaria sau Turcia. „Noi am lucrat bin
Deşi a devenit neatractivă pentru producţia în lohn, România menţine treaz interesul brandurilor de lux. Hugo Boss, recent instalat pe Calea Victoriei din Bucureşti, va fi urmat anul acesta de Armani, iar din 2011, de Prada şi Hermes.
De curând, presa internaţională a scris că retailerul german Hugo Boss va închide o fabrică din Statele Unite, cu intenţia de a-şi muta producţia în estul Europei, ţările vizate fiind România, Bulgaria sau Turcia. „Noi am lucrat bine cu cei de la Hugo Boss, aşa că erau şanse să se orienteze către România. Din câte ştiu, au tatonat toate pieţele est-europene“, spune Maria Grapini, preşedintele Federaţiei Patronale a Textilelor, Confecţiilor şi Pielăriei (FEPAIUS). Aceasta a adăugat că reprezentanţii Hugo Boss cunosc foarte bine felul în care se lucrează în România, de care au fost mereu mulţumiţi. Singurul mare impediment vine însă din zona fiscalităţii.
Marele retailer german este prezent în România de anul trecut, cu două magazine monobrand. În plus, şi-a păstrat şi o parte din producţie, la Miercurea-Ciuc, la una din fabricile omului de afaceri Joseph Seroussi. La nivel internaţional, Hugo Boss deţine 1.300 de magazine, în 80 de ţări. Franciza pentru România a fost preluată, în 2009, de Future Fashion International, deţinută în proporţie de 50% de Andrei Alecu (24 de ani), fiul fostului director general al Mc Donald’s România, Marian Alecu. Împreună cu