Al doilea mare producator de bauturi racoritoare la nivel mondial a inregistrat in al doilea trimestru venituri de 9,6 miliarde de dolari si un profit de 1,56 de miliarde de dolari, in crestere cu 18%, respectiv cu 13%, fata de aceeasi perioada din 2006, informeaza Bloomberg. Venitule PepsiCo au depasit estimarile analistilor. Livrarile de chips-uri ale PepsiCo au crescut in al doilea trimestru cu 6% la nivel international, iar cele de bauturi racoritoare cu 4%. Vanzarile de bauturi raco
Al doilea mare producator de bauturi racoritoare la nivel mondial a inregistrat in al doilea trimestru venituri de 9,6 miliarde de dolari si un profit de 1,56 de miliarde de dolari, in crestere cu 18%, respectiv cu 13%, fata de aceeasi perioada din 2006, informeaza Bloomberg. Venitule PepsiCo au depasit estimarile analistilor.
Livrarile de chips-uri ale PepsiCo au crescut in al doilea trimestru cu 6% la nivel international, iar cele de bauturi racoritoare cu 4%. Vanzarile de bauturi racoritoare ale companiei au crescut la nivel international datorita cererii puternice inregistrate in Rusia si Brazilia.
Vanzarile PepsiCo au crescut in ultimii cinci ani cu aproximativ 8,4% pe an. Prin comparatie, cel mai mare producator de bauturi racoritare, Coca-Cola, a inregistrat o crestere anuala a vanzarilor de aproximativ 6,5% in aceeasi perioada.
Prin ultimele sale achizitii, Izze Beverage si Naked Juice, Pepsi incearca sa-si extinda oferta de produse naturiste. Tot in acest scop a lansat marca de chips-uri de fructe si legume Flat Earth.
Sursa: Bloomberg