Organizarea unui eveniment presupune colaborarea dintre firmele specializate si o serie de subcontractanti: agentii de publicitate, de catering, firme de design, formatii de muzica, unitati din industria hoteliera, furnizori de echipamente tehnice si de traducere simultana. De la organizarea de conferinte, simpozioane, lansari de produse, expozitii, intruniri de afaceri, vernisaje, receptii sau inaugurari, si pana la concerte sau evenimente protocolare, firmele detaliaza toate posibilitatile de realizare pentru obiectivele desemnate de client.
Planificarea unei conferinte poate fi o experienta extrem de istovitoare pentru o companie. Indiferent de succesul unei astfel de manifestari firmele sunt constiente de existenta unui ciclu constant al evenimentelor de promovare. De cele mai multe ori, finalul unui simpozion coincide cu planificarea urmatorului. Firmele organizatoare de evenimente speciale raspund nevoii de a furniza pachete complete de servicii profesioniste pentru realizarea unei manifestari.
Evenimente en-gros
Piata organizarii de evenimente inregistreaza o crestere a numarului de firme care incearca sa integreze intr-un concept unitar solicitarile primite din partea mediului economic, a institutiilor sau organizatiilor neguvernamentale. In 1994 cand s-a infiintat Congress Systems Services, prima firma clujeana specializata in organizarea de evenimente, numarul celor care delegau responsabilitatea planificarii evenimentelor unei firme specializate era extrem de redus. "Am inceput ca o companie ce asigura servicii tehnice si de traducere la conferinte si seminarii, dar am evoluat odata cu piata, ajungand in prezent sa furnizam toate serviciile necesare organizarii unui eveniment de anvergura", declara Cristina Lupas, directorul firmei.
Congress Systems Services se autodefineste ca un inte