Agentia de media Universal McCann (UM), parte a grupului de comunicare McCann WorldGroup Romania, a castigat premiul Silver Lion la catgoria Media Lions - Best Use of Digital Media si Bronze Lion la categoria Media Lions - FMCG, pentru campania „Romanii sunt Destepti”, dezvoltata pentru brandul de ciocolata Rom Autentic.
Cele doua premii castigate la Categoria Media Lions se alatura unui Silver Lion la categoria Direct Lions, castigat de McCann Erickson Romania pentru campania „Romanii sunt Destepti”, pe data de 18 iunie 2012.
De asemenea, la editia din 2011 a Festivalului de Publicitate Cannes Lions, agentia de media Universal McCann a castigat un Silver Lion - Best Use of Digital Media, la categoria Media Lions, cu campania „Rom American”, dezvoltata pentru acelasi brand de ciocolata - Rom Autentic.
„Ambele premii sunt foarte importante iar Silver Lion este cu atat mai valoros cu cat vorbim de o un premiu la digital media (Silver Lion - Best Use of Digital Media), deoarece, prin campania „Romanii sunt Destepti, Universal McCann si McCann Erickson au oferit cel mai bun exemplu de integrare a campaniei de digital in strategie.”, a declarat Victor Croitoru, director de planificare media al Universal McCann.
Campania „Romanii sunt Destepti” a fost inclusa pe cinci liste finale de potentiali castigatori la 3 categorii: Direct Lions, Media Lions si PR Lions.
Campania „Romanii sunt Destepti” a fost lansata in luna noiembrie 2011 si ii provoca pe romani sa faca din Romania prima tara din lume care isi schimba imaginea pe internet.
Echipa care a lucrat la campanie:
Din partea Kandia Dulce, au lucrat Gabriela Munteanu (Marketing Manager), Gianina Popescu (Brand Manager) si Elena Nestor (Brand Manager).
Echipa McCann Erickson care a lucrat la campanie este formata din Adrian Botan (Creative Partner), Sebastian Olar (Co