Emisiunea VOCEA ROMÂNIEI, difuzată aseară de ProTv, a fost urmărită de milioane de telespectatori pe tot parcursul show-ului.
Conform Kantar Media, ProTV a fost lider absolut de audienţă la nivelul tuturor segmentelor de public. A doua etapă a Confruntărilor din cadrul emisiunii VOCEA ROMÂNIEI, a obţinut la nivelul publicului comercial o audienţă medie de 13.9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 29.5%, fiind urmat de Kanal D cu o audienţă de 5.7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 12.1 procente, şi Antena 1 cu 5.2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 11.1%.
ProTV şi-a mentinut poziţia de lider şi la nivelul publicului din mediul urban, obţinând o audienţă medie de 11.2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 22.2 procente, urmat de Kanal D cu 7.5 puncte de rating şi 14.9 cotă de piaţă, şi Antena 1 cu 4.8 puncte de rating cu 9.5 procente cotă de piaţă.
Aproape două milioane şi jumătate de telespectatori la nivelul întregii ţări au urmărit emisiunea VOCEA ROMÂNIEI. În minutul de aur al emisiunii, la nivelul publicului commercial, ProTv a obţinut o audienţă de 17.9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 39.7 de procente.
Emisiunea VOCEA ROMÂNIEI, difuzată aseară de ProTv, a fost urmărită de milioane de telespectatori pe tot parcursul show-ului.
Conform Kantar Media, ProTV a fost lider absolut de audienţă la nivelul tuturor segmentelor de public. A doua etapă a Confruntărilor din cadrul emisiunii VOCEA ROMÂNIEI, a obţinut la nivelul publicului comercial o audienţă medie de 13.9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 29.5%, fiind urmat de Kanal D cu o audienţă de 5.7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 12.1 procente, şi Antena 1 cu 5.2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 11.1%.
ProTV şi-a mentinut poziţia de lider şi la nivelul publicului din mediul urban, obţinând o audienţă medie de 11.2 puncte de rating şi o cotă d