In varsta de 61 de ani, Sir Lindsay Owen - Jones, unul din cei mai bine platiti manageri din Hexagon, este exceptia care confirma regula, un britanic care a reusit in 19 ani sa transforme l'Oreal intr-unul din cele mai cunoscute branduri din lume si in cel mai mare producator de cosmetice la nivel mondial.
Sir Lindsay Owen - Jones : "Trebuie sa le acorzi oamenilor o a doua sansa"
Compania l'Oreal a inregistrat in 2006 al doispezecelea an de crestere consecutiva a profitului operational, de 12,1%, ajungand la valoarea de 2,541 miliarde de euro. Sir Lindsay Owen - Jones, nascut in Marea Britanie, a studiat literatura la Oxford si este titularul unui MBA obtinut la Institutul de Administrare al Afacerilor din Fontainebleau (INSEAD). In 1969 obtine prima slujba la l'Oreal, ca agent de vanzari, iar in dupa douazeci de ani devine presedinte si director general al companiei. La finele anilor '80, vanzarile companiei se apropiau de trei miliarde de euro, iar l'Oreal era o firma putin cunoscuta in afara Europei de Vest. Astazi numarul vanzarilor depaseste suma de 10 miliarde de euro si l'Oreal a devenit unul din cele mai cunoscute branduri la nivel mondial.
Sir Lindsay Owen - Jones este cunoscut si pentru achizitiile strategice pe care le-a facut pentru a transforma l'Oreal intr-un producator de talie mondiala. In anul 1996, acesta a achizitionat brandul Maybelline cu 571 de milioane de euro, suma considerata mare pentru o companie care se situa sub nivelul pietei. Achizitia s-a dovedit insa a fi un succes pentru l'Oreal, Maybelline devenind primul brand din lume in makeup, iar in China de exemplu rujul Watershine Diamond a devenit cel mai bine vandut produs. In anul 2002 l'Oreal numara deja in portofoliul sau cele mai cunoscute branduri ca: Maybelline, Lancome, Biotherm, Kerastase sau Garnier.
Cifra de afaceri inregistrata de l'Oreal in acel an a fos