ING, unul dintre cele mai mari grupuri financiare din lume, s-a implicat anul trecut, in mod neasteptat, in sponsorizarea competitiei Formula 1, mai exact a echipei franceze Renault.
Ce a adus primul an de sponsorizare grupului si cum poate fi masurat castigul obtinut de grupul financiar olandez ING?
Programul, dupa cum explica oficialii companiei, se desfasoara pe o perioada de trei ani si reprezinta prima campanie globala de publicitate a ING, avand ca scop cresterea vizibilitatii brandului, dar si a veniturilor grupului financiar. ING, unul dintre cele mai mari grupuri financiare din lume, s-a implicat anul trecut, in mod neasteptat, in sponsorizarea competitiei Formula 1, mai exact a echipei franceze Renault.
Ce a adus primul an de sponsorizare grupului si cum poate fi masurat castigul obtinut de grupul financiar olandez ING?
Programul, dupa cum explica oficialii companiei, se desfasoara pe o perioada de trei ani si reprezinta prima campanie globala de publicitate a ING, avand ca scop cresterea vizibilitatii brandului, dar si a veniturilor grupului financiar.