Saltele şi aşternuturi degradate, tencuiala exfoliată şi curăţenia precară din camere au fost reclamate de turişti la Protecţia Consumatorilor în cadrul Comandamentului Delta Litoral. Birourile, deschise la începutul lunii iulie în principalele staţiuni de pe litoral, au înregistrat câteva zeci de reclamaţii, de la turiştii nemulţumiţi de calitatea serviciilor şi starea produselor achiziţionate.
Aceştia s-au plâns că trebuie să plătească accesul la piscina hotelului unde sunt cazaţi, că au găsit gândaci şi gărgăriţe pe plaja din Mamaia, nu li s-a permis accesul la grupul sanitar al terasei unde au luat masa. În sfera bunurilor alimentare, turiştii s-au declarat nemulţumiţi de apa plată, care „nu avea o calitate corespunzătoare”, şi de faptul că alimentele nu erau cântărite sau aveau data de valabilitate expirată.
Cei care au vrut să plece cu amintiri sau cadouri au reclamat starea proastă a târgului de haine din Mamaia şi a textilelor cumpărate. Inspectorii aflaţi pe litoral au verificat peste 80 de operatori economici, mai mult de jumătate dintre aceştia primind amenzi contravenţionale sau avertismente. În plus, produsele alimentare neconforme au fost oprite de la vânzare. Verificările de sezon continuă în hoteluri, baruri, terase şi locuri de joacă. (E.H.)
Saltele şi aşternuturi degradate, tencuiala exfoliată şi curăţenia precară din camere au fost reclamate de turişti la Protecţia Consumatorilor în cadrul Comandamentului Delta Litoral. Birourile, deschise la începutul lunii iulie în principalele staţiuni de pe litoral, au înregistrat câteva zeci de reclamaţii, de la turiştii nemulţumiţi de calitatea serviciilor şi starea produselor achiziţionate.
Aceştia s-au plâns că trebuie să plătească accesul la piscina hotelului unde sunt cazaţi, că au găsit gândaci şi gărgăriţe pe plaja din Mamaia, nu li s-a permis acces