Patru branduri de bere şi-au făcut, în această vară, modificări la nivelul designului de etichetă şi de sticlă Ciuc, Azuga, Skol şi Timişoreana au suferit "operaţii estetice",
Patru branduri de bere şi-au făcut, în această vară, modificări la nivelul designului de etichetă şi de sticlă
Ciuc, Azuga, Skol şi Timişoreana au suferit "operaţii estetice", schimbându-şi ambalajele. Este "un truc" al producătorilor ce revigorează interesul consumatorilor.
În urmă cu câţiva ani doar brandurile de bere străine se distingeau prin ambalaje inovative. Berile româneşti s-au băut, ani de-a rândul, din sticlele anoste, de un maro respingător.
Anul acesta se poartă verdele în parada sticlelor de bere. Una dintre mărcile care şi-au făcut "schimbarea la faţă" este Ciuc, marcă produsă de Heineken România.
Noua sticlă se diferenţiază prin "culoarea sa verde premium, forma mai atrăgătoare şi mai zveltă, inscripţionările în relief şi eticheta modernizată", spune Edwin Botterman, CEO Heineken România. "Ciuc avea nevoie de un ambalaj modern", mai adaugă Botterman.
Berea Azuga are ambiţii naţionale
Campania care anunţă schimbarea designului de ambalaj este derulată sub sloganul: "O formă perfectă, desăvârşită de bere".
Azuga este un brand care a reînviat în acest an. Valeriu Moraru, patronul companiei producătoare de Bere Azuga, intenţionează să poziţioneze brandul ca marcă naţională. Astfel, agenţia Propaganda a iniţiat o campanie de imagine care a marcat această relansare. La nivel de imagine de produs, Propaganda a realizat un logo, o etichetă şi o sticlă cu formă modernă. Campania de promovare se va concentra în special pe tv, la care se adaugă materiale amplasate în punctele de vânzare.
Berea Timişoreana, produsă de Ursus Breweries, şi-a făcut în această lună un "lifting" la nivelul etichetei. "Am urmărit să împrospătăm imagin