Primarul Nicolae Robu ia deciziile majore pentru urbe după ce se consultă cu fanii de pe celebra reţea de socializare. Pentru 300.000 de timişoreni, hotărăsc 300 de „prieteni” de-ai primarului.
1 /.
În primul an de mandat al liberalului Nicolae Robu, Timişoara a ajuns de râsul ţării după ce primarul a decis, de unul singur, să cumpere palmieri de 10.000 de euro şi să îi îngroape în pământ cu ghivece de plastic cu tot. Acum, el ia deciziile majore pentru oraş după ce se consultă cu fanii pe Facebook.
Apropiaţii lui Robu spun că acesta e în permanenţă conectat la internet de pe telefonul mobil, îşi verifică des numele pe Google să vadă dacă s-a scris ceva rău despre el şi şterge comentariile răutăcioase de la postările sale. Mai mult, primarul care la 58 de ani nu are niciun fir de păr alb, trece periodic pe la coafor şi pune pe reţeaua de socializare doar fotografiile care îl avantajează.
Sondaj pentru 25 de milioane de euro
Cea mai recentă decizie luată de edilul Nicolae Robu pe Facebook şi anunţată tot acolo este legată de iniţierea unei achiziţii publice pentru repararea tramvaielor din oraş.
Un sondaj iniţiat pe pagina sa de „persoană publică” a atras atenţia a 315 utilizatori, dintre care 303 „au dat like” propunerii ca un împrumut de 25 de milioane de euro, contractat de la Banca Mondială de fostul primar Gheorghe Ciuhandu, pentru achiziţia de tramvaie noi, să nu fie folosit în acest scop, ci pentru completarea aportului financiar al Primăriei Timişoara la lucrări cu fonduri europene.
„Faptul că în circa 24 de ore v-aţi pronunţat în număr atât de mare -315 !!!- este remarcabil. În privinţa rezultatelor sondajului, lucrurile sunt cât se poate de clare: 303 dintre repondenţi, adică 96.19%, sunt de acord cu opţiunea mea şi doar 12 dintre repondenţi, adică 3.81% consideră că am greşit. Cetăţenii Timişoarei, de fapt, rezonează cu d