Relatia dintre agentiile de publicitate si mediul politic, migratia publicitarilor de la o agentie la alta, legaturile dintre departamentele de creatie si cele de strategie si caracteristicile noii generatii de publicitari au fost principalele subiecte care s-au dezbatut miercuri seara, in cadrul evenimentului AdBreak, organizat de IQads. Invitatii serii: Felix Tataru, Bogdan Enoiu si Stefan Iordache.
Alaturi de moderatorul Costi Rogozanu, analist media si publicist comentator la Cotidianul, cei trei invitati – Bogdan Enoiu, Managing Director McCann Erickson Romania, Stefan Iordache, COO Leo Burnett Romania, si Felix Tataru, Managing Partner GMP si Presedintele IAA Romania – au inceput prin a face bilantul profesional al lui 2007, cu bune si cu rele.
“Momentul de varf pentru noi a fost atunci cand ne-am recastigat clientul Vodafone”, a spus Bogdan Enoiu (foto). Marirea portofoliului de clienti a fost principala realizare si pentru GMP in 2007, potrivit lui Felix Tataru, care a mentionat nume ca Timisoreana sau Millennium Bank. Pentru Stefan Iordache, bucuriile lui 2007 au fost castigarea unui premiu la Cannes, cu agentia de media Starcom, si atragerea unor clienti noi.
La capitolul esecuri, Bogdan Enoiu a mentionat incetarea colaborarii cu Bergenbier, brand care a trecut in portofoliul Leo Burnett. Pe de alta parte, Stefan Iordache si-ar fi dorit pentru 2007 competitori mai puternici, care sa ridice nivelul general al pietei. Pentru Felix Tataru, esecurile s-au grupat intr-o zona diferita – cea politica.
“Campania electorala pentru referendumul din noiembrie a fost cea mai urata campanie din viata mea. M-am simtit impotent. Orice i-ai fi spus omului, il lasa rece. S-a ajuns la un asemenea stadiu incat oamenilor le este lehamite de tot ce se intampla in sfera politica romaneasca”, a spus Felix Tataru, comparand apatia romanilor pentru referen